Community Sollicitatie Zorzia

Discussie in 'Sollicitaties' gestart door Zorzia, 23 aug 2017.

1. Zorzia

Zorzia Groentje Proeflid

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Volledige naam:
    Justin ten Tije

Link naar je Steam profiel:
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198385464920/

Introduceer jezelf:
    Geachte Team DAR,

Mijn naam is Justin ten Tije en ik ben 16 jaar.
    Ik speel sinds 25-6-2012 APB Reloaded en heb dus al veel ervaring met de game.
    Nu ben ik reeds mijn account verwijderd omdat ik toe was aan een nieuw begin, een begin waarvan alles mogelijk was en ik niet hoefte te doen wat ik normaal deed. (Alleen maar Traden).
    Nu kwam ik op een gegeven moment jullie video's tegen op Youtube, En ik dacht: "wow!,Dat lijkt mij wel heel leuk!" dus ik ben meer informatie over jullie aan het opzoeken geweest en ik werd steeds enthousiaster.
    Ik heb al met een politie clan meegedaan alleen daar zat een 8 jarige kind in die alleen maar zat te schreuwen wat al gauw de pret bedervde.
    Ik hoop bij deze clan veel plezier te beleven en veel te kunnen helpen met medespelers.

Ik hoop dat u genoeg informatie over mij heeft. (Mocht dit niet het geval zijn u kunt altijd vragen! :D)

Groeten,
    Justin ten Tije

Leeftijd:
    16

Heb je de regels en sollicitatieprocedure gelezen en ga je hier mee akkoord?
    Ja

Gaming ervaring:
    Ik speel al sinds mijn 10 games, Dat komt voornamelijk omdat ik problemen heb met mijn heup en knie waardoor buiten rennen/spelen niet meer gaat lukken.
    games die ik heb gespeeld: GTA San Andreas, Gta 4, Gta 5, Minecraft, APB/APB:Reloaded, Euro truck, Warface, warframe, unturned, American army: proving grounds en nog veel meer maar ik wil u niet al te veel lees werk geven.

Van welke clans / communities ben je al lid geweest?
    CopsNL

Zo ja, waarom ben je daar weggegaan?
    De grootste reden was omdat er iemand van 8 in zat die alleen maar zat te schreeuwen in de microfoon als er maar iets niet ging zoals hij dat wou. Hij werd echter ook niet uit de clan gezet omdat het de eigenaars kleine broertje was.

Heb je een werkende microfoon?
    Ja

Kan en wil je gebruik maken van TS3?
    Ja

Wat betekent "fair play" voor jou?
    Letterlijk: Eerlijk spelen

Dus voor mij houd dat in goed samenwerken, elkaar nooit in de steek laten, Hulp geven op het moment dat het kan, veel overleggen, Niet zomaar bijvoorbeeld iemand gelijk neerschieten maar eerst de kans geven om zichzelf nog even te kunnen verdedigen.

Beschrijf een scenario of taktiek waar je boos of geïrriteerd van wordt:
    Schreeuwen de kinderen, mensen die niet naar een leider willen luisteren en daarom een missie laten mislukken. Verder eigenlijk niet zo heel veel, Ik kan me meestal wel rustig houden bij de meeste momenten.

Hoe heb je ons gevonden?
    Youtube

Nog iets anders te melden?
    Nee eigenlijk niet.

2. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Hi Justin,

Bedankt voor je sollicitatie! Als ik naar de games die jij speelt kijk, pas je aardig in de groep. Alleen op dit moment spelen we niet veel APB meer door de hackers, slechte servers en het gebrek aan updates. Maar kom eens gezellig langs op TS, dan kunnen we kennis maken.

Ik zal je toegang geven tot het afgesloten deel waar je de TS gegevens kunt inzien.

Deel Deze Pagina