We komen weer een stap dichterbij...

Discussie in 'APB Reloaded' gestart door NiwDaCop, 28 mrt 2017.

1. NiwDaCop

NiwDaCop Goeie Gozert Volledig lid

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    http://apbdb.com/track/403490/

De release date van de PS4 versie van APB is op 31 maart. Dit is bevestigd door Sony en Gamersfirst zelf. Als de PS4 versie uitgebracht is zou dat betekenen dat G1 weer verder mag werken aan de PC engine upgrade van APB.

Misschien gaat het dan toch nog gebeuren...

2. Noudoei

Noudoei V.I.P. (Very Important Poster) Volledig lid Donateur

Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    128
    Ik denk niet dat een engine upgrade veel gaat veranderen.
    Ook al zullen er mensen terug gaan naar apb heel veel van de apb spellers hebben all een andere game gevonden waar ze plezier in hebben, en er zijn ook veel weg gegaan om andere redenen dan alleen een slechte engine.

3. ClubRoxy

ClubRoxy Pumpkin Community Coordinator

Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    143
    Twitter:
    ClubRoxyNL
    Youtube:
    ClubRoxy
    Ik ben bang dat APB al te lang alles laat liggen en al te lang dingen beloofd. Hierdoor zijn veel oud spelers weg en komen hoogswaarschijnlijk ook niet meer terug. Ondanks dat APB altijd een hele grote potential had ben ik bang dat APB niet meer terug gaat komen op de plek waar ze ooit gestaan hebben een aantal jaar geleden. Zelfs al zal eindelijk de engine upgrade komen. Wie weet als ze ooit een andere game maken dat het gaat lukken, but I dunno.

4. NiwDaCop

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Ik weet ook niet hoeveel mensen er terug gaan komen, maar de reden dat ik ben gestopt met APB is omdat het niet te spelen is met die slechte servers en de slechte framerate. Er zullen ook wel mensen zijn die gewoon helemaal klaar zijn met APB, maar er zijn denk ik genoeg mensen die het niet meer willen spelen door de lag. Ik denk ook dat zodra het eindelijk weer normaal speelbaar is er zat mensen zullen zijn die het spel nog een 2e kans willen geven.

5. Chieldh97

Chieldh97 We work in the dark to serve the light Volledig lid

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    28
    ik heb nooit echt last gehad van lagg en slechte framerate. speel het nog wel af en toe en het blijft wel grappig. al is het maar om een beetje te ouwehoeren en mensen te dollen

6. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    403
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk dat ik APB weer een heel leuk spel kan vinden als er iets verandert, maar ik vraag me af of het niet altijd hetzelfde gezeur blijft. Het probleem is dat G1 nu al zo verschrikkelijk lang achterloopt met ontwikkeling dat de engine upgrade eigenlijk grafisch ook alweer achterhaald is met hetgeen wat we tegenwoordig gewend zijn in games, en zo zal het altijd blijven ben ik bang..

7. NiwDaCop

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Oh wat was deze soft launch toch weer een drama. Nog steeds een net zo vreselijke framerate als op de xbox one, lekker bezig!

8. ClubRoxy

ClubRoxy Pumpkin Community Coordinator

Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    143
    Twitter:
    ClubRoxyNL
    Youtube:
    ClubRoxy
    @SirMark Daarom zeg ik ook. Het zou helemaal top zijn als ze het spel overgeven aan een nieuw team. Een team dat het prince van APB blijft houden, maar helemaal gaat aanpassen naar de nieuwe systemen van tegenwoordig. Misschien kunnen die dan ook wat gaan doen aan de driving etc. Nieuwe manieren van designen en wie weet een nieuwe map erin gooien bijvoorbeeld. Nieuwe events weten te verschinnen en al dat soort kleine dingentjes.

Gewoon een team dat laat zien dat APB in goede handen is en wil gaan luisteren naar de spelers. Beter optreden tegen cheaters. Meer er boven op zitten.

Voor mijn gevoel heeft het team wat het nu doet, alles gewoon opgegeven, maar door blijven gaan om gewoon nog wat geld te innen door de premium dagen en telkens weer sales openen voor wapens en cases. Kijk naar Tiggs bijvoorbeeld. Die is letterlijk nooit meer te vinden in game, maar moet wel alles regelen over de game. Dat gaat toch gewoon niet?

hardcore22 vindt dit leuk.
  9. Sam-AT

Sam-AT Rainbow Six Siege, ESL - AMZ Volledig lid

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    28
    Website:
    sanctuary.playat.ch
    Er zijn veel betere games dan APB around neem als voorbeeld R6S, GR:Wildlands en nog zovelen nieuwe titles die veel meer bij de meeste spelers in de smaak vallen.

http://steamcharts.com/app/113400, APB daalt ook in spelers, 937 spelers per dag via Steam is niet heel veel, daarom zie je heel veel dezelfde spelers, want 937 is ook nog gedeeld over verschillende servers, een server merge van NA en EU zou ze al goed doen.

In het geval van APB zouden ze beter een hele nieuwe game kunnen maken onder een andere dev met hetzelfde concept dan dit upgraden..

hell, EA is zelfs nog beter dan G1, zelfs Ubisoft die alles zowat downgraden (Exception for GR:Wildlands on downgrading), maar die gaan niet zover als dit.

Probleem is dat G1 misbruik heeft gemaakt van het vertrouwen van de ''dedicated'' spelers.
    Daarom zal de title APB Reloaded nooit een geweldige naam krijgen onder G1.

10. Chieldh97

Chieldh97 We work in the dark to serve the light Volledig lid

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    28
    Betere games zou ik niet zeggen, Andere games ja. Maar geen enkele game is hetzelfde. APB had zo zijn plus punten zoals elke game dat heeft. Ondanks alles zal APB mij altijd een beetje aantrekken en zal ik het af en toe blijven spelen. Tuurlijk speel ik nu ook andere games en de nieuwere maar je zal nooit dezelfde game als APB meer terugkrijgen.

NiwDaCop en Noudoei vinden dit leuk.
  11. NiwDaCop

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Precies @Chieldh97, APB is en blijft een uniek spel. Er is geen enkel spel dat zoals APB is. Ik speel nu ook wel andere games, maar niet om APB te "vervangen". APB kan niet vervangen worden door welk spel dan ook. Ik maar dat het ooit nog wat gaat worden...

Chieldh97 vindt dit leuk.
  12. SirMark

Leuk Bevonden:
    403
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk niet dat APB op dit punt nog te redden is.. APB is van 5000 average players per dag in 2013 naar onder de 1000 gezakt nu. Ik speel al heel lang geen APB meer, maar als de game weer helemaal lekker zou draaien zou ik 't graag nog eens opstarten.

13. Sam-AT

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    28
    Website:
    sanctuary.playat.ch
    Probleem met APB is is dat het constant spelers verliest, daardoor dus ook constant dezelfde enemies enz. dat kan irritant zijn, zal niet zeggen dat ik niet in Siege soms dezelfde tegen kom, maar dat gebeurt heel weinig

14. NiwDaCop

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Tja gamersfirst heeft alweer een hele tijd niks meer gezegd. Ze kwamen ook weer met een idee voor een battle royale gamemode maar daar hebben ze ook al geen verdere informatie meer over gegeven. Engine upgrade nog steeds hetzelfde verhaal. Komt "binnenkort". Het zal dit jaar ook wel weer niks worden net zoals de afgelopen 2 jaar. Ik ben ook gekapt met APB, maar ik zou het net als @SirMark zeker nog een kans willen geven als het wel weer zou werken. Het lijkt alleen niet erg waarschijnlijk dat dit "binnenkort" nog gaat gebeuren..

15. SirMark

Leuk Bevonden:
    403
    Trofeepunten:
    63
    Dat is de hele ellende, G1 belooft zoveel maar doet niets. In !! >> 2013 << !! werd er in deze clan al over de engine upgrade gesproken die er "soon" aan zou komen. We zijn inmiddels bijna 5 jaar verder. Ongelofelijk..

16. Sam-AT

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    28
    Website:
    sanctuary.playat.ch
    Kzie eerlijk gezegd nog sneller een gamebedrijf komen die het idee van APB overneemt en het helemaal anders noemt dan dat APB word verbetert

17. NiwDaCop

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    8
    Ja echt bizar dit... En de laatste 3 jaar van deze 5 was er ook gewoon geen communicatie. Vinden ze het heel gek dat iedereen weg gaat? Qua updates was het ook nog eens triest. De enige updates die er waren was voor armas troep, en de performance werd met elke update alleen maar slechter.

Deel Deze Pagina