Script nieuwe clanvideo

Discussie in 'APB Reloaded' gestart door SirMark, 23 sep 2015.

1. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Hallo!

We hebben best wat volgers op Youtube en het lijkt me leuk weer eens een nieuwe clanvideo op te nemen.

Ik heb een script bedacht, vul aan waar je ideeen hebt. Ik zal later een event maken om te kijken wie er beschikbaar is.

Benodigd:
    6 agenten / 1 burger / 1 crimineel

Geen wapens en lopen i.p.v. rennen

• Shot 6 politieauto's in het gebouw en agenten die met elkaar staan te praten in een groepje
    • Shot van een agent achter de balie en iemand in burgerkleding. Gebruiken emotes zodat het lijkt of er een gesprek plaatsvindt
    • MONTAGE: Geluid van alarm en portofoon met melding dat er een gestolen auto is gesignaleerd, een zwarte moirai met één persoon erin. Deze is vuurwapengevaarlijk.
    • Shot van agenten die de auto in rennen, zwaailichten aan zetten en netjes achter elkaar wegrijden. Rijden uit beeld weg. Dan stoppen.

• Ik stap bij iemand in de auto en film de bestuurder van de auto, shot vanuit de auto onderweg naar de melding. GEEN sirenes gebruiken, ik monteer later een echte politiesirene erin.
    • Shot van een politieauto die zonder zwaailichten op een afgelegen plekje staat geparkeerd, terwijl op de portofoon wordt doorgegeven dat de verdachte in zijn richting rijdt.
    • Shot van de crimineel die de politieauto voorbij rijdt, politieauto zet zwaailicht aan en rijdt er achteraan
    • Crimineel en politieauto stoppen, ik stap in politieauto en film achtervolging. De auto waar ik in zit moet worden ingehaald door de andere politieauto's zodat er een grote achtervolging zichtbaar is.
    • We stoppen weer, ik ga op een goede shotlocatie staan en film een muur waar de verdachte tegenaan rijdt (auto moet roken). Verdachte stapt uit met een pistool in zijn hand en rent er vandoor.
    • Shot van agenten die hem te voet achtervolgen en met wapen bedreigen. Verdacht stopt, gebruikt "surrender" emote en alle agenten gaan in een rondje om hem heen staan en houden vuurwapen op hem gericht (alleen FBW handwapen, dat houdt het realistisch). Er wordt niet geschoten.
    • Shot van verdachte die achterin politiebus stapt, andere agent stapt naast hem achterin. Ze rijden weg
    • Shot van politieauto's die terugkeren op de post en een aantal agenten lopen weg met de verdachte verder in het pand
    • We zoeken een locatie waar tralies te zien zijn (er zijn er een paar) en we maken een shot van de verdachte die richting de tralies loopt met de agenten

Afgelopen

BlueVal, ClubRoxy, Olaf en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    465
    Trofeepunten:
    163
    Wow mark, het lijkt me een hoop werk, maar wel errug leuk om te doen

3. JeffreyforceNL

JeffreyforceNL Ridderkeruk Volledig lid Donateur

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    108
    Twitter:
    Jeffreyforce
    Youtube:
    Techtime
    Ziet er zeker tof uit eens kijken of we dit kunnen verslaan hahahahahahah

4. SirMark

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Ja en deze keer maar geen One Direction eronder hahaha... alhoewel dit filmpje wel altijd in de smaak viel :p

5. JeffreyforceNL

JeffreyforceNL Ridderkeruk Volledig lid Donateur

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    108
    Twitter:
    Jeffreyforce
    Youtube:
    Techtime
    Ik zou wel wat copyrightfree music gebruiken tho tis dat de video geen claim heeft gehad van yt voor die muziek xD

6. JustMe91

JustMe91 Groentje Volledig lid

Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Deze dan? :D

target5 vindt dit leuk.
  7. SirMark

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Hahahahaha

Of deze

lawlesscookie vindt dit leuk.
  8. Peter148

Leuk Bevonden:
    465
    Trofeepunten:
    163
    Het idee is 1 ding, maar de echte vraag is natuurlijk wanneer. Het aantal leden begint te groeien, dus misschien een poll hondenvoeding om te kijken wanneer er het meeste animo voor is?

9. SirMark

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Een poll hondenvoeding :D

10. Peter148

Leuk Bevonden:
    465
    Trofeepunten:
    163
    Uhm ja...autocorrectie noemen ze dat

11. SirMark

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Hello hello!

Mocht er binnenkort gelegenheid zijn wil ik graag beginnen met de opnames van deze video.

Hou er rekening mee dat je het originele uniform draagt (dus ook eigen t-shirts niet, geen hoeden en backpacks enzo), moet voor de video allemaal gelijk zijn..) heb je die niet? Laat het even weten, dan krijg je die van mij. Wat je na de opnames aantrekt moet je zelf weten, maar voor de clanvideo echt alleen clankleding gebruiken.

Wanneer ik er zelf ben kijken we even of er voldoende mensen zijn, en zo ja, gas erop. Dit hoeft overigens niet de enige te zijn, dit wordt een video in verhaalvorm maar een tweede video met veel knallen en actie is natuurlijk ook mogelijk. Je kunt daar nog steeds beelden voor uploaden op de beschikbaar gestelde FTP server.

Greets,
    Mark

Deel Deze Pagina