Community Sollicitatie rockertje007

Discussie in 'Sollicitaties' gestart door rockertje007, 26 jul 2017.

1. rockertje007

rockertje007 Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Volledige naam:
    Michael van der Linden

Link naar je Steam profiel:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198022321808

Introduceer jezelf:
    Ik ben Michael. Een fanatieke gamer van 20 jaar oud. Doordeweeks game ik helaas niet veel, maar in het weekend ga ik graag tot in de late uurtjes door. Ik speel veel verschillende games in de genres: FPS, Simulation, RTS & RPG.

Leeftijd:
    20

Heb je de regels en sollicitatieprocedure gelezen en ga je hier mee akkoord?
    Ja

Gaming ervaring:
    De meeste game ervaring heb ik in shooters. Vooral in Call of Duty & Battlefield, maar de laatste tijd vind ik vooral Arma een leuke shooter. Daarnaast speel ik regelmatig Euro Truck simulator, APB reloaded, ARK Survival Evolved & Space Engineers.

Van welke clans / communities ben je al lid geweest?
    Tot op heden ben ik nog geen lid geweest van een clan

Zo ja, waarom ben je daar weggegaan?
    NVT

Heb je een werkende microfoon?
    Ja

Kan en wil je gebruik maken van TS3?
    Ja

Wat betekent "fair play" voor jou?
    Dat je samen met je medespelers(teamgenoten en tegenstanders) leuk kunt gamen. Dus niet iedereen voor van alles en nog wat gaan uitschelden, maar bijvoorbeeld goed samenwerken met je teamgenoten.

Beschrijf een scenario of taktiek waar je boos of geïrriteerd van wordt:
    Als spelers(tegenstanders en/of teamgenoten) mij expres gaan hinderen of irriteren. Gelukkig gebeurt dit niet vaak.

Hoe heb je ons gevonden?
    Via een google zoekopdracht

Nog iets anders te melden?
    Binnenkort(6 augustus) ga ik voor 2 weken op vakantie en game ik niet. Daarna begin ik aan een nieuwe opleiding(HBO). Het kan dus best zijn dat ik iets minder zal gamen. Maar uiteraard zorg ik ervoor dat ik nog wat tijd heb om te gamen.

2. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    420
    Trofeepunten:
    63
    Hey Michael,

Leuk dat je je bij DAR wil aansluiten. Momenteel spelen we voornamelijk ETS2, Ghost Recon Wildlands en Wargaming (met name World of Warships). APB doen we niet meer zoveel aangezien die hele game behoorlijk verziekstraald is, maar dat terzijde :)

Misschien is het een goed idee als je eens op TS langskomt om kennis te maken? Ik zal je de gegevens via PM toesturen. Over het algemeen zijn er vanaf 20.30 wel wat mensen aanwezig. Overdag zul je minder activiteit zien i.v.m. werk en gezinnen :)

Deel Deze Pagina