NiwDaCop banned

Discussie in 'APB Reloaded' gestart door NiwDaCop, 1 sep 2016.

1. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Ik heb zojuist een mail van gamersfirst gekregen dat mijn APB account permanent geblokkerd is. Ik hoop via de support nog wat te kunnen regelen morgen. Ik weet nog niet waarvoor ik ben gebanned maar ik ben bang dat het een geval is van het verschil niet kunnen zien tussen een ervaren speler en een cheater (omdat ze zelf het spel ook niet spelen en geen idee hebben hoe het werkt).

2. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Edit: Deze die hoorde eigenlijk onder het kopje APB maar ik heb per ongeluk op community discussies gedrukt i.p.v. APB.

3. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    *Cynische modus aan
    Nou, dat heb ik nu ook al een paar keer gehad
    *cynische modus uit

Voor ons geldt de regel: waar rook is, is vuur

4. flyingcowzz

flyingcowzz Guest

5. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    63
    Om te beginnen, natuurlijk waardeloos dat je je account kwijt bent. Is nooit leuk.

APB werkt qua cheat-detectie voornamelijk met FairFight, een systeem dat niet door mensen wordt bediend maar computerberekeningen maakt en automatisch mensen flagged die dingen doen die "menselijkerwijs onmogelijk" zijn. Daarna gaat een admin de gegevens reviewen en alleen als er 100% zeker is dat er wordt gehackt krijgt iemand een permaban. Het komt zelden voor dat er een onterechte ban door FairFight is uitgedeeld.

Je kan overigens ook door admins permabanned worden voor excessief flamen, racisme, bug abuse (momenteel worden veel spelers gebanned voor het verkopen van hun tijdelijke firework launcher, dat is nl bug abuse), of zo'n shader dot die je via software aan je game koppelt. Als er iemand super skilled is en de meest bizarre bewegingen maakt is het @Zephxr en die is ook nog nooit gebanned. Dus skill-wise is het probleem waarschijnlijk niet.

Aangezien we hier nog nooit hebben meegemaakt dat iemand onterecht werd gebanned is de policy dan ook zero-tolerance, dus verwijdering uit de community totdat het tegendeel bewezen is. Dus het is natuurlijk goed om even bij G1 te informeren, mocht daar uit komen dat de ban wordt teruggedraaid ben je van harte welkom bij DAR.

Klinkt lullig, maar dat hebben we zo bepaald om onze community "clean" te houden. Dus nogmaals, als er bewezen wordt dat er niets aan de hand is ben en blijf je van harte welkom.

Edit: Je bent vermoedelijk niet voor cheaten gebanned, maar een andere reden. Je staat namelijk niet tussen de FFbans, het moet dus een handmatige admin ban geweest zijn om een andere reden dan cheaten.

Laatst bewerkt: 1 sep 2016
  6. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Heb het mailtje nog eens doorgelezen, en het is echt heel vaag. Hier is het mailtje:

Thank you for contacting Gamers First Customer Support. We regret to inform you that your account has been permanently suspended.

Someone with access to this account was observed performing an inappropriate activity which violates our posted Terms of Service policy. This account has been closed for 3 days due to behavior contrary to the policies of our Terms of Service.

The GamersFirst support team is committed to preserving the integrity and fairness of the game for all players.

Ik snap het niet meer hoor, ben ik nou permanent of voor 3 dagen gebanned? Op fairfight kom ik trouwens ook niet voor dus dan is het waarschijnlijk toch niet voor "cheaten", maar ik heb ook nog geen reactie gehad van support waarom ik nou eigenlijk gebanned ben. Het wordt dus nog even afwachten...

7. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Excessief flamen en racisme lijkt me sterk, want ik zet bijna altijd mijn chat uit als ik solo speel en als ik met vrienden speel let ik er ook nooit op. Vaak als ik onzin naar me getyped krijg is het enige wat ze van me terug krijgen een "ok" als mijn chat wel aan staat. Tijdens het gedoe met de firework launchers was ik er niet dus dat kan het ook niet zijn. Misschien is het een andere bug abuse, maar ik zou niet weten welke. Het enige waar ik nog aan denk dat het zou kunnen zijn is griefen, daar delen ze ook 3 dagen bans voor uit als je de verkeerde persoon pakt. Ik vind het namelijk nog wel eens leuk om er een vuilniswagen bij te pakken. Shaders heb ik ook nooit gebruikt dus dat is het ook niet.

Ik snap het wel als jullie me willen verwijderen hierdoor, ik hoop dat ik er samen met de support uit kan komen wat het probleem is en weer lekker APB met jullie kan komen spelen. Ik hou jullie nog wel op de hoogte als ik meer weet over mijn ban.

8. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Dat zou ik ook graag willen weten... :/

9. flyingcowzz

flyingcowzz Guest

Onschuldig tot het tegendeel is bewezen :p

10. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    Helaas schuldig tot de ban is opgeheven

11. BlueVal

BlueVal ''Who Dares Wins'' - SAS Volledig lid

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    28
    Account Closed for 3 Days Due To Behavior Contrary,

Ik zocht online naar een soort gelijk bericht vond dit :

Thank you for contacting Gamers First Customer Support. We regret to inform you that your account has been permanently suspended. #1

Someone with access to this account was observed performing an inappropriate activity which violates our posted Terms of Service policy. This account has been permanently closed due to behavior contrary to the policies of our Terms of Service. This account will not be unblocked and all current/future tickets will be closed with no further action taken. #2

The GamersFirst support team is committed to preserving the integrity and fairness of the game for all players.

http://apbdb.com/track/323275/ <------

Dit bericht lijkt op wat jij post, alleen het zegt: permanently, dus zover ik het zie word je waarschijnlijk in 3 dagen geunbanned.

Ik heb de belangrijke parts even gemarked.
    Ik vermoed dus dat dit een temp ban is van een admin, weet ik ook niet. maar anders zou line #2 ook Perm Banned moeten zijn.

12. SirMark

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    63
    Nou het is in ieder geval een vaag verhaal, ze spreken elkaar tegen. Eerst zeggen ze dat je permanent geblockt bent, en daarna voor 3 dagen. Gewoon over 3 dagen proberen in te loggen en als dat lukt.. welcome back :)

Dit is idd geen FF ban, die zijn altijd permanent.

13. BlueVal

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    28
    Spreken elkaar tegen in 1 Bericht, typisch G1... :p

14. Chieldh97

Chieldh97 We work in the dark to serve the light Volledig lid

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    28
    G1 grootste troll in de geschiedenis

15. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Mijn account is weer unbanned, maar nog steeds geen mail van de support over waarom ik nou precies de ban heb gekregen...

SirMark, ClubRoxy en Noudoei vinden dit leuk.
  16. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Reactie van de support:

Thank you for taking the time to contact GamersFirst customer service in regards to your issue.

This account is no long banned.

Ja dat is leuk, maar nou weet ik nog steeds niet waarvoor ik gebanned was na een week. En dan ook nog niet eens correct engels met hun "no long bamned". Heb ik nou echt een week moeten wachten op een reactie als dit?

Noudoei vindt dit leuk.
  17. SirMark

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    63
  18. ClubRoxy

ClubRoxy Pumpkin Community Manager Community Coordinator

Leuk Bevonden:
    57
    Trofeepunten:
    43
    Twitter:
    ClubRoxyNL
    Youtube:
    ClubRoxy
    Er werken daar gewoon een stel idioten XD

19. BlueVal

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    28
    ''No long banned'', GG your english teacher banned you.

20. NiwDaCop

NiwDaCop Guest

Hahaha ja precies @Sam-AT. En yup bij dat bedrijf werken echt de allergrootste idioten die je op deze planeet maar kunt vinden...
    Maarja die reactie was een week wachten wel waard toch?

Deel Deze Pagina