Nieuwe aanpak Five Reborn Server

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter148, 1 apr 2017.

1. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    163
    Na over leg met Pascal (murderminor88) is er besloten dat er vanaf heden op de volgende manier op de server gespeeld zal gaan worden.
    Als je hierover vragen of opmerkingen hebt ,neem dan contact op met @Murderminer88

FiveReborn

TeamSpeak3
    2 rooms voor FiveReborn:
    - Politie
    - Civilians
    o Meerdere rooms hieronder zodat Civilians samen kunnen spelen.
    De politie agenten zitten allemaal in de room politie.
    Hierin kunnen ze:
    - Elkaar oproepen voor back-up
    - Aan de meldkamer informatie vragen
    o Kentekens
    o Namen
    - Doorgeven waar een achtervolging langs gaat
    De civilians zitten in een andere room. Als ze samen spelen (dus ook echt samen dingen doen en niet alleen om te praten) kunnen ze met meerdere bij elkaar.
    Als de politie iemand aanhoud gebruikt die de ingame voicechat, de civilians moeten dan ook alles via de ingame voicechat zeggen vanwege het realisme. Dus op dat moment is er geen communicatie via TeamSpeak

FiveReborn server
    In de server heb je dus 2 groepen politie en civilians. De politie zou eventueel in verschillende afdelingen verdeeld kunnen worden:
    - ME
    - Geheime dienst
    - Gewone politie
    - Lucht assistentie
    Op het forum kun je dan mensen laten solliciteren naar een bepaalde afdeling. Hiervoor zijn verschillende regels voor elke afdeling:
    - Gewone politie: De gewone politie patrouilleert door de straten en kan mensen aanhouden. Dit is de meest algemene groep en doet dus het meeste in los Santos. De politie heeft als wapens een taser, handgeweer en een wapenstok. Ze rijden in de opvallende politie auto’s. Ze dragen de gewone politie kleding, m.u.v. de motor politie die dragen het motorpak.
    - ME: De ME kan worden opgeroepen als er bijvoorbeeld een groep civilians ergens binnen zit en mensen gijzelt. Ze hebben als enigste van de politie een machinegeweer. Rijden in de bus van het ME-team. Ze dragen de kleding van de ME
    - Geheime dienst: De geheime dienst word gebruikt voor undercover zaken (hiervoor heb ik nog niet echt een idee, zullen we samen even voor moeten kijken). Ze rijden in de onopvallende auto’s. En dragen in principe normale of als deze er is onopvallende politie kleding. Ze hebben dezelfde wapenuitrusting als de gewone politie.
    - Lucht assistentie: De lucht assistentie helpt bij achtervolgingen en het zoeken naar verdachten als deze verdwenen zijn. Ze hebben geen wapens (niet nodig als je in een helikopter zit). Ze vliegen met de politie helikopter (zulu). Kleding die ze dragen is de helikopter piloot kleding. De helikopter moet wel hier en daar “bijtanken” om een kans te geven aan de criminelen om te ontvluchten, afwisseling van helikopters is wel toegestaan. De tijd dat een helikopter kan vliegen zal onderling nog afgesproken moeten worden.

De civilians doen dingen die ze willen (met beperkingen, gebruik van de tank, hydra, insurgent, limo met machinegeweer, gevechtshelikopter is niet toegestaan omdat dit onmogelijk is om te vangen en onrealistisch is.). Ze mogen verkeersregels overtreden, mensen vermoorden, winkels overvallen, prostitutie (het verlenen en ontvangen van handelingen), auto diefstal, brandstichting. Andere dingen die gedaan kunnen worden zijn bijvoorbeeld noodlandingen maken op de snelweg of een auto ongeluk.

Forum
    Als je whitelist aanvraagt voor FiveReborn ben je bij acceptatie automatisch civilian. Hierna krijg je toegang tot een ander deel op het forum waar je kunt solliciteren naar een afdeling bij de politie. DIT DEEL VAN HET FORUM IS ALLEEN TOEGANKELIJK ALS JE GEWHITELIST BENT. Voor elke afdeling zijn verschillende regels, een deel hiervan is hierboven al beschreven.

Acceptatie procedure:
    De personen die geaccepteerd worden zullen eerst een proeftraining moeten volgen bij personen die al een langere tijd bij de desbetreffende afdeling zitten. Aan de hand van hoe de persoon zich bij de training gedraagt zal worden beslist of hij of zij word toegelaten bij de testperiode, dit zal overlegd worden door meerdere personen (bij voorkeur is SirMark hier altijd bij aanwezig aangezien hij de eigenaar van de server is). In de testperiode zal de sollicitant niet alleen op pad kunnen maar moet te allen tijde bij een van de personen moeten zijn die langer op de server zit. In deze periode word gekeken hoe hij of zij samenspeelt met anderen en op dingen reageert. Na deze proefperiode zal gekeken worden of hij of zij volledig word toegelaten tot de afdeling, dit word opnieuw overlegd met een grotere groep.

Extra:
    Eventueel zouden we kunnen beslissen of er ook een brandweer en ambulance functie komen. Hiervoor zal hetzelfde gehandeld worden als bij aanmelding voor politie.
    Brandweer: Er zijn scripts die er voor zorgen dat ergens brand ontstaat die op FiveReborn werken. Ook kan er bijvoorbeeld door een civilian brand gesticht worden (door middel van een jerrycan kan er benzine op de grond worden gegoten en worden aangestoken door middel van een Molotov of er op te schieten). De brandweer word ook opgeroepen bij een ongeluk. De brandweer rijd in de brandweerauto’s en draagt de brandweeruitrusting. Ze hebben alleen een brandblusser en eventueel een brandbijl.
    Ambulance: Er bestaan scripts voor FiveReborn die er voor zorgen dat iemand gewond raakt en bijvoorbeeld niet meer kan lopen. De ambulance word opgeroepen wanneer er iemand gewond is geraakt. Ze hebben geen wapens, dragen de kleding van de ambulance medewerker en rijden in de ambulance auto’s (grote ambulances maar ook kleine personen auto’s van de dokter)

2. Viper_NL

Viper_NL Mean mother trucker Volledig lid

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    blijft 5 reborn server uit de lucht ?

3. target5

target5 R.I.P. R2-D2 17-12-2016 Volledig lid

Leuk Bevonden:
    40
    Trofeepunten:
    18
    Zolang strato het server probleem niet oplost, blijft zowel de fivereborn als de ts server uit de lucht...

4. Cowboy62

Cowboy62 Cowboy62 Proeflid

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja ik weet niet wat aan de hand is, ik ben verschilende keren op ts gewest, ik kan hoofd zakelijk alleen over dag op TS maar dan is er niemand, hoe komt het dat ik niet meer op TS kan Komen,:cool:

5. Viper_NL

Viper_NL Mean mother trucker Volledig lid

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Op de homepage van dar zit een shoutbox. Daarin staat nieuwe ip adres

6. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten: