Afgewezen Koningmellow

Discussie in 'Afgewezen' gestart door Koningmellow, 15 jul 2017.

1. Koningmellow

Koningmellow Guest

Volledige naam:
    Jason van Lis

Link naar je Steam profiel:
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198153797920/

Introduceer jezelf:
    Hoi,
    Mijn naam is Jason ik ben 16 jaar ik ben hou van politie games ik speel ook niet anders dan politie games ookal is het USA,UK,NL van alles wat zelf op roblox eet niet of jullie dat kennen maar daar speel ik ook alleen maar leger politie enz, op. Ik ben algemeen vrij rustig en slim met worden dus als je bijv, met mij in discussie gaat kan je doen wat je wil maar elk wordt wat je zegt onthoud ik en weet ik wel wat op te zegge door dat ben ik met alles als het groepen zijn HR rank gekregen (HR = High Rank) .

Leeftijd:
    16

Heb je de regels en sollicitatieprocedure gelezen en ga je hier mee akkoord?
    Ja

Gaming ervaring:
    ik game nu al van af me 6de en sinds dien ging ik zoek wat lijkt me leuk om te doen en me erin te verdiepen dus ik was zoeken zoeken en nog eens zeken en toen kwam ik eerst een leger spel tegen dus ik speelde het en dacht hey dat is best leuk daarna kwam ik politie games tegen eerst snapte ik er geen bal van vanwege dat het engels was en ik kon het toen nog niet echt goed maar ondanks dat wist ik uiteindelijk toch veel omdat ik me erin ging verdiepen in politie en leger games uit eindelijk kon ik het met mijn ogen dicht.

Van welke clans / communities ben je al lid geweest?
    ik heb er zelf 1 gemaakt maar die heb ik overhandigt aan mijn vriend ik dee er niks meer mee hij heet Dutch 112 Unit ik heb ook in de 112clan gezeten voor een paar maanden maar ik ben er uit gegaan omdat alles sloom ging dus weinig mensen hadden tijd voor RP.

Zo ja, waarom ben je daar weggegaan?
    Al verteld hier boven.

Heb je een werkende microfoon?
    Ja

Kan en wil je gebruik maken van TS3?
    Ja

Wat betekent "fair play" voor jou?
    Gewoon spelen als het moet niet ruzie maken om dat je ergens niet mee een ben je zit in 1 clan dus je bent 1 team ga niet de team spirit weg halen door een stomme discussie of dergelijks zorg dat het leuk blijft en eerlijk voor iedereen.

Beschrijf een scenario of taktiek waar je boos of geïrriteerd van wordt:
    niet echt ik wordt niet snel boos of geïrriteerd maar dat heeft met verleden te maken ik zou het graag uitleggen maar dan niet via dit.

Hoe heb je ons gevonden?
    door een Youtuber (marked)

Nog iets anders te melden?
    Nee niet echt dat ik nu 123 op kan noemen

2. Ahabben

Ahabben Actief lid Community Officer

Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Goedeavond Jason.

Momenteel doen we nu ook niet veel aan politie.
    De game die wij speelde APB reloaded is zwaar achteruit gegaan.

Ook hebben we momenteel een fiveM gta server maar bijna helemaal leeg.
    Hij wordt wel gevuld maar dit kan even duren. (Door Marked)

Verder zijn wij een groep gezellige mensen die verschillende games doen zoals: bf4 / ets2 / world of warships / rocket league en nog andere games.

Mocht je alsnog interesse hebben laat het ons weten.

Dank je wel zover voor je interesse in DAR.

M.v.g. Ahabben

3. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    366
    Trofeepunten:
    63
    Nog interesse?

Aradalas vindt dit leuk.
  4. hardcore22

hardcore22 Groentje Volledig lid

Leuk Bevonden: