GTA-V

Discussie in 'Grand Theft Auto V' gestart door Peter148, 1 dec 2015.

1. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    63
    Lol :D Vooralsnog ben ik lekker druk met mensen slopen op Grepolis totdat APB weer fatsoenlijk werkt (volgend jaar maandag)

Maar misschien huppel ik van de week wel weer eens binnen voor een heistje ofzo!

2. Zephxr

Zephxr Community Veteran Community Officer

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Lol.. 6-10 miljoen voor een yacht......
    Even wat autos verkocht voor 2 huisjes, maar laat die boot maar zitten.
    Nieuwe autos vielen me uiteindelijk ook tegen, geen nieuwe kleding gezien, geen nieuwe haircuts, beetje let-down.

3. Noudoei

Noudoei Actief lid Volledig lid

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    28
    WUT pfff "laat die boot maar zitten". Hey rico het is een Persoonlijke JACHT geen een of andere lekke roeiboot. XP

4. Chieldh97

Chieldh97 We work in the dark to serve the light Volledig lid

Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    28
    haha die boot komt er wel. veel heisten met een groep. paar keer laatste heist doen en overnieuw starten en je loopt binnen

5. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
  6. Peter148

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    nog 2 lowriders te gaan

reinier vindt dit leuk.
  7. reinier

reinier Guest

Er is weer een nieuwe update met 2 racewagens

GTA Online Event Weekend: Double GTA$ in All Adversary Modes & Races

Strap up and get ready to dive in to an adrenaline-fueled GTA Online Event Weekend, bursting at the seams with bonuses and rewards. Starting today and going through to midnight on Sunday, seize your opportunity to reap double GTA$ and RP in all Adversary Modes including the brand new Drop Zone; take your Custom Sultan RS or Banshee 900R for a spin with double GTA$ in all Races, get savings on skydiving gear and plenty more…

DOUBLE GTA$ & RP IN ALL ADVERSARY MODES
    With double GTA$ & RP in all Adversary Modes, your terminal velocity awaits in the furious free fall of Drop Zone. Up to four Teams of paratroopers will be fighting hard for a chance at territorial control, knowing that victory in the smoke-filled arenas of Drop Zone will result in rank and bank balance blowing up on the double.

EVENT PLAYLIST
    So that you can get in to the action immediately, simply hit the Event Button on the GTAV launch screens all weekend. You’ll be placed directly in to the Event Playlist alongside other eager competitors and if you complete all three Jobs in the Playlist win or lose, you’ll earn a bountiful reward of Sticky Bombs, SMG Ammo and Grenades to add to your arsenal.

DOUBLE GTA$ IN ALL RACES
    For all you keen car collectors and speed junkies, there’s some fresh wheels to spin on the streets of Los Santos. The new Karin Sultan and Bravado Banshee are now available from Benny’s Original Motor Works website and upgradeable into wide-body race versions at the Benny's location in Strawberry. Add to this a generous helping of double GTA$ on all Races and look forward to a potent weekend of competitive motorsports.

50% DISCOUNTS ON PARATROOPER GEAR
    So you’re not left hanging without the essential skills for Drop Zone, there’s a 50% discount on all Paratrooper gear this weekend. Stock up on Parachutes and Parachute Smoke to perfect your landing approaches in Freemode. Parachute Bags and Bulletproof Helmets are also available at half off all weekend.

25% OF ALL GARAGE PROPERTIES
    Make room for the new Sultan RS and Banshee 900R – or any additional vehicles you’ve been eyeing up for your automotive collection – with a cool 25% off all Garage Properties. If you’ve been scouting new neighborhoods with extra room for those prized rides, then now’s the time.

8. reinier

reinier Guest

Hier de nieuwe dtm Banshee. Volledig uit te bouwen bij Benny's

Chieldh97 en Peter148 vinden dit leuk.
  9. Peter148

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
    Wat kost die grap in totaal @reinier?

10. reinier

reinier Guest

Rond de 1 a 1.2 miljoen zelfde als een lowrider.
    en je hebt ook nog een andere die ziet er meer als een rally auto uit die wil ik vanaaf halen als we de heist af hebben

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2016
  11. Peter148

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63

Nog 1 lowrider te gaan.

reinier vindt dit leuk.
  12. reinier

reinier Guest

13. Zephxr

Zephxr Community Veteran Community Officer

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Yarr, ik ben weer blut!

2016-01-31_000092.jpg
    2016-01-31_00012.jpg

Laatst bewerkt: 31 jan 2016
    reinier en Noudoei vinden dit leuk.
  14. Ahabben

Ahabben Actief lid Community Officer

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
    Het ziet er allemaal goed uit.

15. Noudoei

Noudoei Actief lid Volledig lid

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    28
  16. Ahabben

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  17. Peter148

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
  18. Peter148

Leuk Bevonden:
    279
    Trofeepunten:
    63
  19. Ahabben

Leuk Bevonden:
    89
    Trofeepunten:
    28
  20. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    63
    Hmm, net even gespeeld, maar ik had er eigenlijk meer van verwacht. Zoals het werd geadverteerd zou het echt een heel businessmodel worden, maar voor zover ik kan zien is het niets meer dan:

- Ga naar je computer, koop iets
    - Ga naar een gebied, zoek je koffer (ja, je moet je fucking shipments nog gaan zoeken ook)
    - Breng die koffer naar je warehouse terwijl het hele district en bij een beetje pech een aantal NPC tanks op je aan het hakken zijn
    - Verkoop het via de computer en maak een paar duizend dollar winst (als je koffers niet gejat zijn onderweg).

Oh, en als je het gaat verkopen moet je het nog zelf wegbrengen ook, via een vliegtuigje, en dan kun je dus ook nog uit de lucht geschoten worden door de eerste en beste noob en al je investeringen kwijt zijn.

Naar mijn mening een update die weer volledig is gestoeld op schieten en chaos, had eigenlijk gehoopt op een soort business-achtig model waarbij je af en toe ff afstand kan nemen van de chaos in missies en het district zelf. Maar helaas...

Ik zag een review van iemand die zei "uhh wtf, deze update is eigenlijk gewoon een remake van een capture missie. Pakketje vast proberen te houden terwijl iedereen op je hakt. En daar heeft hij wel een punt.

Oh, je kan dit trouwens alleen spelen in open sessies. RIP Friend/Crew sessions. Eerste indruk voor mij is dus heel teleurstellend. Maar wie weet!

Laatst bewerkt: 7 jun 2016

Deel Deze Pagina