FiveM roleplay

Discussie in 'Grand Theft Auto V' gestart door SirMark, 25 sep 2017.

1. SirMark

SirMark aka Dutchesss Community Manager

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Hallo luitjes,

Gisteren even met Peter besproken: We hebben het al een tijdje over het updaten en inrichten van de FiveM server, maar de realiteit is dat er maar een handjevol mensen is die het leuk vinden om te roleplayen in FiveM. Nu ben ik zelf regelmatig aan het roleplayen bij Prio1Gaming en als er leden van DAR zijn die zin hebben om zo nu en dan mee te doen op de server, dan kan dat.

Ik voel er niet zo heel veel voor om een complete server te herinrichten voor een aantal spelers, terwijl er een prima server draait (waar over het algemeen veel mensen op zitten). Overigens staan ook al mijn voertuigen in die server.

Het werkt als volgt: Er worden dagelijks surveillances georganiseerd. Je logt in, krijgt een roepnummer toegewezen en logt in op het GMS (dat is een website). Een centralist ziet jou nu als beschikbaar voor noodhulp, ambulance, KMAR, brandweer, noem maar op. Bij iedere surveillance zijn er ook een aantal burgers. Zij veroorzaken aan de lopende band meldingen waar de centralist eenheden op af stuurt. Ik vind het zelf hartstikke leuk, vooral omdat alles met echte mensen wordt gedaan en dus niet met scripts.

Het is geen gestapo-server maar er zijn wel een aantal regels. Zo wordt er alleen ingame spraak-chat gebruikt om met mensen in de server te praten, en moet je op discord zijn voor het radioverkeer met de centrale. Ook in de server zijn er natuurlijk wat basisregels, maar daar kom je vanzelf achter als je een keer meedoet.

Heb je zin om eens mee te doen, stuur mij dan even een PM, dan zorg ik dat je een GMS account krijgt en dan gaan we binnenkort met een groepje de server op om eens rond te kijken.

Hier een filmpje van een dergelijke melding:

Laatst bewerkt: 25 sep 2017
    Chieldh97, Noudoei en Peter148 vinden dit leuk.
  2. Chieldh97

Chieldh97 We work in the dark to serve the light Volledig lid

Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    ziet er vet uit!

3. SirMark

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Scherm voor OC:

4. SirMark

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    En scherm voor eenheid (met name voor mobiel geschikt)

Peter148 en Ahabben vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina