Community Sollicitatie chris007

Discussie in 'Sollicitaties' gestart door chris007, 5 dec 2017.

1. chris007

chris007 Groentje Proeflid

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Volledige naam:
    Christiaan

Link naar je Steam profiel:
    http://steamcommunity.com/id/chrisduijn/

Introduceer jezelf:
    Hey!!
    Ik ben christiaan van Duijn.
    Ik heb al eens eerder met de leden van deze clan gespeelt, alleen vanwege werk en plots overlijden van
    fam lid ben ik toendertijd niet meer online gekomen.
    Ik speel nu weer en ben uiteraard weer zeer gemotiveerd om deel uit te naken van deze geweldige clan.

Leeftijd:
    24

Heb je de regels en sollicitatieprocedure gelezen en ga je hier mee akkoord?
    Ja

Gaming ervaring:
    Gaming in totaal doe ik al van jongs af aan, maar ik speel apb sinds de alpha. (Betaalde toen nog 50 euro voor dit spel) XD

Van welke clans / communities ben je al lid geweest?
    Deze (proeflid)

Zo ja, waarom ben je daar weggegaan?
    Werk en fam “problemen”

Heb je een werkende microfoon?
    Ja

Kan en wil je gebruik maken van TS3?
    Ja

Wat betekent "fair play" voor jou?
    Het met zn alle eerlijk spelen uiteraard maar ook zonder schelden als je een keer verliest gewoon weer verder gaan met de volgende missie.

Beschrijf een scenario of taktiek waar je boos of geïrriteerd van wordt:
    Van hackers, cheaters en van mensen die in de chat tegen je zeggen dat je het spel beter kunt deinstaleren.

Hoe heb je ons gevonden?
    Via google. Maar heb ook van vrienden te horen gekregen dat er een nederlandse clan was.

Nog iets anders te melden?
    Ongeacht jullie antwoord hoop ik dat een clan als deze blijft bestaan. Heb jullie nu enkele keren weer online voorbij zien rijden en blijf het mooi vinden om bij vrienden te kunnen zeggen dat je daarbij gezeten hebt.
    (Er stond een vac ban op mn steam, nu 900+ dagen geleden. Maar dit was vanwege een persoon die toendertijd op mw2 vroeg of iemand max lvl wilde zij. En ik zij toen ja. Dat leverde mn ban op). Dit staat mischien nog bij jullie bekend van toendertijd. Een jaar geleden ongv. Mvg Christiaan

2. Peter148

Peter148 Griefmeister Community Manager

Leuk Bevonden:
    457
    Trofeepunten:
    163
    Hoi Christiaan,
    Uiteraard ben je van harte welkom om bij ons te komen gamen, alleen wordt APB (helaas) niet meer gespeeld door ons. Dit omdat de game volledig verziekt is door hackers en andere ongure types.
    Op dit moment worden er games gespeeld als :
    Ghost recon
    Grid autosport
    Truck simulators
    Rocket League
    Af en toe Gta V
    En nog wat andere games.
    Als je die met ons mee wilt spelen kan dat natuurlijk.
    Ik zal je account aanpassen zodat je de ts gegevens kunt zien en dan lijkt het me handig als je gewoon een keer op ts langs komt.

http://www.dar-clan.nl/threads/teamspeak-informatie.283/

Deel Deze Pagina